Saturday, March 22, 2014

Jimat Minyak (Bio Energy Sticker)

Assalamualaikum..
akhirnya dapat jugak bukak blog ni..
untuk blog baru, Http://www.kenyitancomel.blogspot.com tu aku guna "sha" sebagai
kata ganti nama. hehe. kekok pulak rasanya guna "aku" sekarang ni.
lama betul tak dapat bukak blog ni.. tak tahu lah apa masalahnya.. malas nak cari penyelesaian..
dah dapat bukak pon..alhamdulillah..

hari ni sempena blog dah boleh bukak ni.. aku nak share dengan korang sticker jimat minyak.
aku tak tahu lah ni sticker ke puaka, sebab macam tak logik je sekeping sticker boleh menjimatkan minyak.
bukan je boleh jimat minyak, tapi juga boleh jimat tenaga elektrik, jimat tenaga batin eh? hehe

sticker ini juga di katakan boleh elokkan penyakit gout dan macam2 lagi penyakit..termasuk
darah tinggi dan rendah..

kalau search, banyak orang review pasal sticker  ni. harga pon tak mahal, tak sampai RM100
tak sampai RM50 pon.

apa salahnya mencuba kan? untuk penjimatan masa akan datang. sejak pakai kereta ulang alik
kolej ni, memang rajin betul aku survey pasal cara nak jimat minyak.

ye lah, kalau boleh jimat minyak sikit,duit minyak boleh kumpul buat kawen, ye dak? *sembang mcm aku ni lelaki kan? haha?*



haa ni lah sticker tu : cilok kat google, blog mambang




untuk tanya lebih lanjut,boleh whatsapp : 0192434104






No comments: