Sunday, May 12, 2013

2 bulan dan 12 hari di PLKN

assalamualaikum :) hehe ni je sempat sha coretkan sepanjang dekat PLKN, sementara waktu lapang dan
sebelum tidur.

10 Januari 2013
dah 6 hari kat sini. rindu gila kat parent, nenek,adik,kakak aku! nak balik :( huwaa! 65 hari lg..sabar..
rindu cik abang jugak :( hari ni pagi sampai malam pakai baju kelas, rimas aku. btw, the longer i'm here, the closer i get to be with  my beloved friends, syg dorang!! dorang la sedara,mak,ayah,adik,kakak yang
selalu ambil berat pasal aku kat sini.(ina,putri,wani) <-- masa ni belum rapat dgn ainon

<3 much korang! jap, terharu cikgu tadi ckp dia kesian kalau tengok pelatih sakit. alahai sure rindu
semua jurulatih kat sini,dorang baik dan pura-pura garang. Haha!! :'( <-- nak balik..
assalamualaikum, sha masuk tidur dulu

hehe kejap sha, kejap aku, aku pon pelik kenapa mcm tu,aku tulis ikut rasa je,rasa nk tulis aku,aku lah,rasa nk tulis sha,sha la jadi nya..

11 Januari 2013
5.15am
selamat pagi! harap hari ni dapat fon(memasang harapan) tapi rasanya dapat hari ahad =(.

7.30 am.
Alhamdulillah kenyang,baru lepas sarapan. Now kene tukar baju, pakai baju kelas.

1.18pm
penatnye! lepas makan tengah hari,pergi buat  BMI check up and tekanan darah. now kat dorm. alahai kejap lagi pukul 2,ade kelas lagi :'( penat...urm rindu Azrai lah.. time2 cam ni mesti teringat KL, mak ayah kakak adik...sokay,kejap lagi kelas, ok kot, x de lah rindu sangat. Urm bye, nak pergi bilik Ina, miss u sayang :'(

6pm
lebih.. Alhamdulillah dah siap mandi lepas kelas. selesa sangat. hmm masuk bilik je teringat kl. rindu.. rindu nyaie nenek mama abah along aqib. sayang... rindu u..tulis panjang2 pon nothing will change,tunggu je lah lagi 65 hari. Bye, nak turun maghrib, sini masuk waktu cepat.

10.26pm
Yes! dah pukul 10,nak tidur,esok dapat fon! suke! hari ni tak call syg,kesian dia,mesti tunggu sha call..
sorry dear. Assalamualaikum, tidur dulu =) dah boleh senyum sikit,nak phone! call mama, yang sangat dirindui. Aqib! miss you boy =)

k, sampai sini dulu sha buat entry apa yang sha tulis,ikut tarikh kat atas tu,(kira diary lah ni)
macam ni lah perasaan minggu2 pertama di PLKN, asek rasa nak balik je,tak senang dduk je selalu. hehe

No comments: