Tuesday, December 6, 2011

JOM HEBOH!!

Assalamualaikum
sorry, entry sebelom ni janjy nak letak gambar kat PD kan, tapi pic2 nye sume nampak
urat sane sini.. takot lak nak upload

jom cite pasal jom heboh!!

*bawak(bkn bawah)
boleh nmpak kan?
ini ihsan kakak aku bagi pinjam
DSLR
klu stakat C3 aku,
nmpk jgk kot, tp kne tunggu hari
SIANG


jap2 aku nak bagi
korang tgk 
sweater ntk c3 aku
simple murah
and
biasa je

ni die..

hehe


RM15 je
tapi mintak RM13,
a b g tu kasi,
alasan aku,
"13 tak boleh bang?penat ni lari, hujan lagi"
hhehe


*warna hitam (bukan hitan)
hehe

gambar ape bwh tu? 
adik aku conteng la ni
hehe


ni la nikon kkk aku,
tnjuk skit, bab dah pinjam kan..
hehe
*tp pic sweater (pouch bag)
C3 aku tu di snap guna C3 aku sendiri
no pinjam2..huhu

2 comments:

balqis said...

wakakaka. gambar atas skali tu guna nikon ke? mcm tak penah tau pon .

Nur Zalfa Afra said...

haha bulan puasa maren hang da beli nikon ka? huhu tak la C3 ceq pon ley children..haha