Saturday, December 3, 2011

holiday 3 hari 2 malam di banglo uda.. blue lagoon..

Assalamualaikum
nak cerita a bit je about our holidays to PD!
tempat paling dekat, murah dan paling penting, BEST!!
this is our second time masuk banglo UDA ngan family belah mama
tapi this time best GILE!!

sbb? sbb cousin aku semua sporting.. sume pakat nak seronok je..
tak de dok diam2.. no no no.. aku je.. yg tak reti gaul org..
tapi ok fun jugak ape..

1st day, masa tok kemas2 barang bawak masuk rmh..
tp budak2 ape die heran, belom bukak pintu dah terjun kolam..
almaklulah, private..
bukan ade orang lain nak gune..
untuk 25-27, kolam tu family kami yang punya!! kahkahkah

banglo tu ade 2, tp dah kolam tu dekat ngan banglo A, so ktrg la cop dulu
org kat banglo B tu sian, da la tak dapat kolam ngan taman, sbb rumah dorang mengadap depan
and rumah B tu di bahagian depan.. kitrgnye mengadap depan jgak, tapi taman ngan
swimming pool tu kat tengah2, so betul2 depan banglo kotrg la..

dah la ktrg ramai budak2, org2 kat banglo B, cam dtg 1 family je aku tgk.
maybe dorg gi check in kat tempat lain kot..sbb x best..belakang ramai sangat org..hehe
ktrg la tew..
tapi banglo B tu pon bukan best.. aku tgk dah mcm banglo usang je..tak tau la dalam, tapi luar dengan daun kelapa nya jatuh.. air betakung sume..

wait2.. jom cite second day pulak.
ni yg best ni.. Saturday tu,, kitrg ade activity !! yeah yang terbaik, remaja perempuan..
kitrg kene amek gula2 dalam tepung.
huhu muke confirm cam zommbbeee kan2..
this is my 1st time main cam tu..
slalu tgk kat tv je..x pon org lain main..
ni , hambek kau,
teponggeng2 nak amek gule2 tu..
1st prize, dimenangi oleh Nisha.. yeah hebat la dek
2nd is elin/amalina
and 3rd is k.Aisyah! yeah..

lelaki, masukkan air dalam botol..
ape ssh, amek je air dari kolam masuk kan dalam botol
haha ape tak susah nye, kene swim dari hjung kolam dewasa, smpi kolam kanak2
then bwk air tu tak leh celop span dlm kolam dewasa..
susah la tu
ni plk, 1st abg erry, 2nd is my father, and 3rd is maman ami.. yeah!

perempuan dewasa, main AEIOU..
korang tau kan? cam ne main die..
ala yg sebut a..e..i..o..u, lepas tu kne stop..
ni pemenangnye aku tak ingat..hehe

and last, budak2..
dorang petandingan mewarne.ni pon aku tak ingat pemenangnye

ok malam nye, dorang gi fun fare..
tp aku tak ikot.. tak sehat malas tol nak jalan2
tu pon duduk kat rumah, sejuk sesangat.. nasib la
dah time tu gak nak demam..

3rd day, kemas2 untuk balik!!
sbnarnye holiday kali ni best sgat2
ntah ape yg best.. maybe sbb ade ramai,
pastu budak2 pun ramai
ade karaoke lagi, a b g erry bwk..
bising2 sume..

the best la..
and3.. ade mcm2 lgi, makan2 tak ya cite lah, meriah yg amat..
k.. nanti aku cari2 gmbar ktrg kat sane. klu ok aku bt entry baru..gambar sahaja..k
sampai sini, wasalam..

No comments: