Monday, November 21, 2011

jom, tgk ape aku buat kat rmh!!

Assalamualaikum..
hehe hari ni mesty ramai post pasal bola kan?
aku tak nak la cite bola jugak

aku nk cerita ape yg aku buat kat rumah,
yang menampakkan aku sangat2 bosan..
padahal homework belambak,
kain baju sepatutnye aku angkat dan lipat..
nasi pon harus di masak..
tapi sume aku tak buat.
aku buat keje yang aku suke..haha

ape yang aku suke?
1stly aku suke on9
so aku on9 la,
dah tu off jap, then on balik..

*on9 nak letak gambar ape? haha*

2nd aku suke make up!! yeah, make up..
tapi tak blh nak tunjuk gambar.
sebab laki aku je blh tgk aku make up.. org lain x blh..
haram2..haha

ok, lastly aku suka buat kek!!
yeah, aku bt tadi..
thanks to my mok teh..
ni resepi dari mok teh aku la..

korang nak resepi ke?kalau nk sila email..huhu

ha, yg ni ada gambar..
nampak sedap tak?
mmg sedap lah!

ape kene mengena ngan saat?
haha x de kene mengena..
saje je letak tepi..
bandingkanlah.,
mane lagi sdap?
mestylah kek coklat kan?
buat bazer je hisap rokok tu..

yeah, yang atas tu kukus, yg ni aku bakar
rase die ade sedikit kelainan...
tapi sikit je, sbb adunan same, so rase same la..
hehe

tu lah yg aku buat hari ni..
then petang baru kelam kabut
nak angkat baju,
lipat, masak nasi, jemur,
masak lauk..
hehe

wasalam..
sape nk resepi tu email la..
ye
shahin_kitty@yahoo.com.my


No comments: