Monday, November 21, 2011

entry BOLA

Assalamualaikum...
yeah, entry before this cakap tak nak post pasal bola kan,
tapi ini post terpaksa.. haha --->
here we goo

---> buat yang tak suke tgk bola <---
korang bosan tak bile game bola *start* ?
seyes aku bosan gile..
"boyfriend - boyfriend" aku semua tak reply mesej ..
baik yang maxis, mahupun yang celcom
siang kate nak mesej..
yes,  kredit bukan la untuk dibazir kan
tapi balas je lah, aku dah mesej tuh kan..
oopps bukan "bf" keyh.. nak buat top cite je perkataan tu..

lepas tu tv kat rumah mmg tak lain dan tidak bukan pastinya TV3 atau apa2 je channels
yang memaparkan kisah pertempuran
klu mlm tadi, harimau menentang garuda..
aku secara tak langsung juga
ter tahu pulak..

eh tahu tak, kan lepas berita kan,
aku tgk berita sat, then dorang sambung bola,
aku boleh tanye lagi ..
sape yg baju hitam tu??
haha jangan anggap aku kolot
sebab tak wajib pon untuk tahu Okey!!


ok bai..
eh jap, para wanita atau perempuan yang dah kawen tu kan,
ade tak yg tak suka bola, and husband korg suka bola?
bosan tak kalau cam tu..?

cam ne pulak sebaliknya?
ish hancur drama prima 105 malam2 yang pastinya mencuit hati..haha
atau 550 yang penuh dengan pengetahuan..haha

takat ni.. ada masa ada idea, aku sambung lgi..
sila2 lah comment dan bagi pendapat korang, yg sesuai ngan entry kali ni..wasalam..

No comments: