Friday, July 1, 2011

KITA

assalamualaikum

masa tu kita sama-sama form3
saya ingat lagi, masa kat tangga balik dari rehat,
saya tanye awak something, then awak jawab, pastu awak buat lawak,
dengar macam sweet je kan?
tapi aku tak suka moment tu, bila diingat balik, sebab macam SS, syok sendiri,
awak tak de pape pon, saya je lebih2
saya pon tak tau lah kenapa saya suka awak.. selang beberapa hari,saya dapat tahu
awak dah couple, ngan budak form 3 jugak,
tapi saya tetap nak tegur awak..entahlah, padahal banyak lagi orang lain saya bole tackle ,
saya sedar, awak bukan hensem sangat pon, bak kata orang "bolehlah"
hari tu saya nampak awak lepak ngan gf awak, mmg awak tak pernah declare about kita,
tapi saya jeles tgk awak dengan dia.
satu hari tu, saya bukak blog gf awak, saya baca dia cerita tentang hubungan korang,
luluh hati saya,
dulu awak kata awak suka saya, tapi saya yang tak bg respond, ye ke? saya rasa elok je saya kawan ngan awak,
tinggal tunggu awak nak cakap.. would u be mine?
saya tunggu lama, awak.. last2 awak cakap kat orang lain.
saya ingat awak sungguh2 nak kat saya,tapi tak, entah2 dalam hati awak tu, cuma nak sakiti say je kan?
SAYA SEDANG KECEWA..ni je blh sya ckp..

ini karangan aku ke?
hishh x nak lah..geli, aku petik dari blog orang je
korang tau tak kenapa couple tu menyusahkan, merumitkan, dan diharamkan?
1 : bila couple,makan pon nk kne share, beli satu, mkkn berdua, lah mane nak kenyang
2 : suma benda yang nk dilakukan mesti di cover2, sbb malulahkan, kalau perangai buruk, then bf/gf kita usha..
3 : selalu akan ada perasaan berbelah bahagi, sebab sekolah biasanya akan buat program about haram dentuh bukan mahram, haram itu, haram ini. hati nak ikut islam,Allah dah kasi hidayah, tapi iman belum masuk, pastu rsa sayang nak clash kan couple dia tu. kan menyusahkan
4 : pagi petang siang malam teringat kat pak/mak we tu kan?? membazir masa kot, kadang2 tu membazir mila, sbb aku pnah khayal sampai nak buat air kopi, aku dah masukkan kopi,then aku nk letak gula, terletak milo..*kan membazir tu..x senonoh kan?
5 : haish2 mmg x tak boleh bela kan, couple ni, menyusahkan

No comments: