Thursday, June 16, 2011

SLot AkaSia : Nora ElenA

assalamualaikum

NORA ELENA?? haha mesti korang rase aku ni .. eleh nak up to date konon, orang lain sume buat entry pasal Nora Elena, aku pon nak buat?  pape lah.. yang penting, aku nak gak buat Entry ni..

bab 1 : rase tak puas hati
tak puas hati ar, mmg dalam buku " kasih yang suci " tu, Nora sexy ea? bukan mak ayah dia orang baik2 ke? pakai lah sopan sikit, at least seluar,, ini asek pakai skirt je, mane x kene R----L

bab 2 : same name
Nora Elena, ngan Nora Elyna, same tak? ahaha
nama nya hampir sama, tapi orang nya jauh berbeza,

Nora Elena : seksi, suka marah orang, especially husband dia, tak baik kan? Nora Elena juga suka mengata suami dia yang muallaf, cakap tak solat lah, ape lah, tapi dia sendiri balik keje, tido sampai pagi, dah lah dia tak reti2 nak ajar tentang islam, kat husband dia, pastu sedap2 kutok Seth , x solat lah, ape lah..

Nora Elyna.. : orang nya sopan, lembut, baik, x suka bercakap tentang aib orang,, lastly, Nora Elyna, ialah naib pengerusi Perpustakaan sekola bukit jalil pada tahun 2010, when she is 17..

tak same kan? hehe.. x same langsung..

bab 3 : Berakhirnya

berakhirnya "Nora Elena," maka berakhirnya slot tengok tv tiap2 petang,
aku dari tahun demi tahun, bulan demi bulan, episod demi episod, aku berazam untuk STOP tgk SLOT AKASIA,TV3, tapi cite dia best2 ar,
patut nye, TV3 kene pindah kan slot akasia tu, pkol 8, buat berita pukol 10 ke, hehe,atau pon, jangan lah buat cite tu, sampai telanjur ke waktu maghrib.. buat orang solat lambat pulak ek eh, salah aku jugak, sape suruh tak gi solat cepat2..


adoi, nak kene bla ar, bai assalamualaikum...

2 comments:

Unknown said...

bye nora elena :D

Unknown said...

nora je bye?

seth ?
hehe