Wednesday, June 8, 2011

kutip tin amalan mulia

HARHARHAR
assalamualaikum..entry ni, start ngan gelak, supaya orang yang membacanya tidak lah stess.. hehe

kebelakangan ni, adik aku rajin bebenor lah mengutip sampah tin. entah mane dia dapat hobi ni, tapi tak lain tak bukan, sebenarnye mama abah along dan angah, terpaksa lah terlibat sama, "layankan ajee"
budak2 ni, bila dia start buat benda baik, kita kene lah sokong dari barat belakang depan tepi dan tgh. kalau tak, nanti dia rasa apa yang dia buat tu, salah pulak kan...

slalu aku malas nak simpan, lepas minum air dalam tin, tapi dah adik aku nak kumpul, aku simpan lah kan, nak pegi cari tak de mase, kederat dan malas haha
tapi tadi , aku TERlebih pulak rajinnya, pergi lah ajak adik aku ni gi carik tin2 kosong kat sekitar kawasan tempat kitorang ni,
sambil tuh, tak kan jalan penat2, x snap sebijik gambar
pon kan,
ape lagi,ini lah dia..!
ni kat playground.. tgk blkg tu, smpah kan,
besepah gila taman ni,bnyk smpah, mane lah penduduk sini x kene denggi,
*sbb tu mk aku tak kasi aqib main kat taman ni

tadi baru nak lompat, skrg
DAH PON LOMPAT,hehe

masih ditaman yg sama,
dia nak amek gmbar banyak2
aku yg paksa dia amek gmbr,sbb*SAJE,hehe


tgk, semangat x semangat,
aku yg nmpak tin kat bawah teksi ni, tapi aku sruh
aqib amek, haha TAK kejam kan..!!


jangan risau, dia dah pon selamat
keluar dari dalam bawah teksi,
sblm tuan teksi ni dtg,start enjen, dan ...hehe


sorry gmbr x jelas, aku pon x tau kenapa
ni kat depan surau, lalang tinggi giler,
kalau tebal aje sikit, mesti aq x jumpe si aqib ni,
k, ni last pic dia aku snap, before kami balik,
bersihkan diri,
cadang mau tido,
tapi apakan daya,
facebook mesti kene 0n9,sklh dh nk bkk..haha

sampai sini,, wasalam



No comments: