Tuesday, June 14, 2011

GOSIP!!! hot3 meh panas2

assalamualaikum...

haha korang tengok tajok, macam aku nak mengumpat kan, korang teke lah ape aku nak bawak mai sini gosip..

nak kata gosip, nanti korang kata aku ni, buat dosa, je

haish2 banyak betul pembuka bicara pemanis gula-gula..

perenggan pertama...
pada masa kini, terdapat banyak maksiat yang berlaku disekeliling kita,
pembasminya juga dah ramai yang participate in,
tapi, yang pelik nya, maksiat tersorok dicari, maksiat yang ditayang, ditutup2

perasan tak, orang yang berlakon kat TV(television) tu, ramai yang buat maksiat, dok pelok2 sane sini,
tak de pulak dibasmi, bukan lah aku nak suruh jabatan agama tu hentikan pencegahan maksiat tu, tapi kene lah hentikan jugak maksiat yang ditayang kat tv tu, siap dibayar lagi, untuk buat maksiat , ditayang, dan tak de sape kesah, tak de sape nak halang,

cuba lah kerajaan malaysia oopps bukan nak berpolitik pulak... cuba lah kerajaan malaysia ni tetapkan syarat, untuk buat cerita kat malaysia ni, sekat, yang peluk2 tu, jangan benarkan, bukan tak boleh jadi, cerita kalau tak buat macam tu kan..

eh sudah2 lah inaaz, , membebel tu, karang ko bebel banyak2, batok, sakit jantong, kojol.. baik ko pergi rehat, dah2 mak ko dah sruh ko msuk tido tu,

k lah, assalamualaikum, sampai sini aku buat dose celoteh, ade mase aku akan update entry yang bosan lagi..

No comments: