Tuesday, June 14, 2011

zon kilauan emas

assalamualaikum .. harap semua sihat sejahtera, agar dapat kita bergosip, membuat dosa bersama saling menegur antara satu sama yang lain...

bukan nak mengata, tapi cuma nak tanye lah kan, patut ke, buat rancangan cam tu? memang la, kita kan suka, benda2 unique cam ni, selalu orang yang muda2 jadik pilihan ramai , tapi bagi lah peluang orang tua2 buat amal kan, ni, yang perempuan tu, melalak2 menyanyi2,
mungkin boleh cakap, alah, dia yang pilih untuk cam tu, tapi klu rancangan tu tak di wujudkan, tak ade nye lah peluang orang nak melalak-lalak kan,
orang cakap, kalau kita dok mengutuk orang, nanti insyaallah, kemudian hari, kita jadik cam tu jugak,tapi, moga2 dijauhkan benda2 camtu,

bagi aku, ni aku nak cegah dari hati, mungkin jugak ngan tangan, tapi bukan sebagai kuasa yang ada, sebagai blogger yang tak de orang kesah entri aq, ape aku nak cakap, aku punya suka lah kan, sekurang-kurangnya, aku boleh influence korang, untuk jauhkan dari benda2 cam tu,

sebenar nye aku takut, tgk gegaran yang kat malaysia pon dah rase tuh, aku tahu, gerenty lah, mesti dah ramai tahu pasal tu kan, berita tergempar kot...hehe..

wasalam, harap ditegur aku yang salah ni, mungkin cara aku ni cam menghina.. ye ke? x kot

doakan aku punye life tak de lah, terjebak dalama "dunia hiburan" semata-mata, dan harap2 nye aku tak jadi lebihan dunia, yang tak menyumbangkan apa2 pada dunia ni...

No comments: