Thursday, May 26, 2011

exam exam exam

Alhamdulillah..
exam dah lepas, tapi hari terbuka belom lepas...
ermm... addmath bbaru siap tadi, susah nye!!
jujo aku cakap, kalau exam, aku kene study ngan kengkawan, then only i can do the paper..
tapi tadi, ;(  aku buat exam sengsorang, mane tak nye, sume dah lepas kan..

*tak pe, jgn menyesal...
nak tau cite?? aku buat add math paper 2, dari 25 soalan, aku buat 2 soalan jer,,, tu pon belom tentu betol... aisshh
risau tak risau... gerenti fail punye lah..

aku ingat kali ni nk buat betol2, x nak ade yang fail, kalau blh, nk A/B ajer, x nk rendah lagi,
tapi .. erm.. x pe lah, past is past.. nothing can be change..
but mind can berubah..betul tak? ok!! semangat!!!
BI = 47
math = 40,
entah ape lagi, lahh marks aku lepas ni,, masih banyak yang belom dapat,
anyway.. doakan lah aku makin pandai, makin rajin ye,, huhu
ni nak cite akaun, ataupun PA, prinsip akaun
die suruh kire penghutang,,ya allah cikgu aku time form 3, dah ajar dah benda tuh, dalam kemahiran hidup
tapi tak blh jugak jawab.. haishh3

Assalamualaikum
R          I          N          D          U       ..

No comments: