Saturday, March 12, 2011

PWTC

huh! penat jln2 pegi pwtc,, ade karnival pendidikan.,
best,, dapat banyak pen... haha

nyway,, lepas tuh,, along belanjer sate,, air je beli sendiri...hahhaha... bgus x? kahkahkakh..
and then, pegi.. er.. ha,, giant..giant kinrara,, sekali lagi,, aling belanjer,, belanja ape?? haha 
spect!! nak tengk? cantik!

 

cantik tak?? spect la,, bukan orang nye.hihi

ni yang lame,, kne tunjuk gak kan,,hihi

 brand snoopy,,cute jer... cam budak2..hihi

spect yang ade 1001 kenangan,, merakam ape je yg aku tgk,, dia lah sahabat sejati,, selalu je ade ngan aku,, kat mane2 pon
kalau nak tau rahsia aku, ape yang aku buat, kat rumah, kat sekolah,, just ask it...
hehehe..
ni bila aku,, pakai dia..hahhah

but spect ni,, blh buat aku senyum sorang2,,
and sometimes make me laugh also,,
hehehe..

No comments: