Friday, March 4, 2011

posing..

kalau dah dapat camera tu kan,, mmg x kenal tmpat,, x kenal masa,


ha,ni kat perhentian seremban,
spe yg penah singgh tu,tau la kan,
pokok mne,aku jd kan mangsa
padahal kat belakang,
ramai org,
tgk,, je,
dah mcm buat penggambaran je kat sini,
haha
x tau malu btl,nak gempak
lpas meneruskan perjalanan,
ni nk balik melaka,
kan ade pilihan raya besar kecik,
so ini lah yg terjadi,, dah mcm salji biru,
turun,tesangkut kat tiang,hihi
tp x pe,
suke semangat,
ni hari pertama di kampung,
ank pak cik mak cik
suke hati aku je kan,bwk msuk kebun,
da ar comel
ha,, ni my boy kesayangan,,
kami main peluru,
tp pistol nye dah pecah,
amek hammer je ar,ktok,,
ok gak,,ade gak bunyik
motor yg dah byk berjasa kat arwah atok,,
kikikihh

---
-----
--------
------------
--------------
------------
---------
------
---
ok,,ni last pic,,
hehe
ade gaye tak??
taken by my acik"
tu lah,,sepanjang di kampuung

sekarang ni,nak cite pakai tulisan, payah,
sbb inaaz ni,bkn la jenis yg pandai berkarya,
setakat lepas,x fail bm kat sklh tu, boooleh la,
gambar cukup ntk mencerita kan,segalanya,,
betul tak?









4 comments:

Cinta Blueberi said...

oh..org melaka gak ke?cayalah.sempoi.. :)

Aqeela LaEn :3 said...

comel posing :)

nur zalfa afra said...

cinta blueberi : haha a`ah,,org melake? nape ? same ea? kawasan mane?

qeela : thanks,, so do you,, also cute maaa,

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus