Tuesday, March 29, 2011

pagi -pagi dah..

dah ape?
SPOTCHECK..
adesh .. melambatkan orang je,,orang semangat  nak masuk kelas ni!
dah lah orang dah siap x siap kje BM,
bagus gak spotcheck tadi,,
tapi ade tapi... ade yang menggeramkan,
pengawas , baik gile,
dah check sekali, nak lagi check..
agaknye pierre cardin aq lawa sangat ke?? hahaha.. ecehh ye la tuh pki pierre cardin?
seyes, body guard  pengawas tu cakap,dah check belom?
aq tanye jawab, "DAH"
pastu die cakap, betul2 la, dah ke belom? (dgn nada lemah lembut,)*x tipu,
aq da bnyak kali cakap "DAH", die blh tanye lagi? haaiishh..buat geram jer..
tengok ni!! ade muke budak nakal x?
x de kan?kan?kan?
last2 aku bagi jugak...
hahahahaha kasi gelak die,
beg aku banyak zip..kahkahkah
kan dah ssh nk check,
then die check pencil case.
ade banyak smpah,bekas pensel akuh!!
kasi gelak lagi!!
amboi jahat nye aku,asek gelakkan org je,
ini kisah terakhir,
AKU DAPAT HIKMAT NASIHAT PERCUMA,
PENGAWAS TU CAKAP :
CLEAR IT, THERE IS RUBBISH,,
kan hikmat nasihat tu,name nye..

*x de ape yang dirampas.. mulut ade gula,suma selamat.
kahakhakah
x de lah,,aku x bawak barang terlarang,

:)

No comments: