Sunday, December 16, 2012

PLKN

Assalamualaikum.
hallowaa. ;)

urm lagi 2 minggu je nak terbang ke Miri.
sebenarnya aku tak nak pegi plkn,
tapi bila check, aku dapat, redha je, mak bapak aku pon support gila2,
suka aku dapat. then dah dapat,aku doa tak nak kat luar semenanjung.
dan sekali lagi,tak menepati apa yang aku hajatkan,
check2, dapat kat MIRI. hurm sabar je lah.
kadang2 ape yang kita nak, bukan yang terbaik untuk kita.
Allah maha mengetahui,so Dia tahu apa yang dia buat and itulah yang terbaik.
serahkan pada Nya. cari hikmah sebalik semua ni.tu je jalan nak tenangkan fikiran.

untuk tiga bulan ni, for sure aku mesti rindu kakak aku.
nanti nak gadoh ngan sapa? dgn kawan2 tak boleh gaduh,nanti susah nak baik semula.
dengan adik beradik je lah boleh gaduh, pepatah melayu, air dicincang tak akan putus
kan?

selain kkk aku, mesti rindu mama, abah and aqib!! aku nak usik sapa nanti?
hmm.. haih! tak elok mengeluh dgn ketentuan.

and..him. yes i'll miss him. but then lebih baik kitorang jauh,sejauh-jauhnya
daripada dekat, and tak boleh jumpa.

aku ingat sebelum pegi ni nak jumpa nenek2 aku, pak cik kat kg, and him.
yes, i want to meet him for the last before i leave semenanjung.

apa nak tulis sebenarnya pon tak tau. just nak update yang aku akan ke plkn.
and i'm not happy at all . even i know that when its end, i'll be miss it so much.

k lah aku choww dulu. tata. *pointless betul blog aku ni*

No comments: