Thursday, November 1, 2012

terima kasih ku ucapkan padaaa mu ~

Assalamualaikum warrah matullah.
ape khabar?alhamdulillah,aku un sihat jugak, selsema je skit,
doakan cepat sembuh ok? nak SPM ni minggu depan:)

TERIMA KASIH
terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang dah jaga,ajar dan didik aku selama ni.
paling penting, nak terima kasih dan penghargaan to my beloved mama and abah :)
love u much dear parent!!
<3

nak buat senaraikan,terlalu banyak jasa mak ayah besarkan,didik,dan beri pelajaran kpd anakmu
yang lahir bak kain putih ni.tapi semua tak pernah diminta bayaran dan ganti rugi.
cuma nak tengok kecemerlangan diri.semoga Allah memberkati.segala usaha dan doa
mma abh hari-hari.

seterusnya, terima kasih kpd nenek yg dah jaga. semua makan minum terlebih terkurang
diharap halal ya. kau sabar mendidik cucu yang nakal tak terkira. cuma Allah yang mampu balas
segala jasa. doa cucunda sentiasa buat nenda :)

sorang adik sorang kakanda. sentiasa disisi selalu ada. tak pernah lekang dengan jenaka.
terima kasih tidak terkira,, tanpa mereka aku bukan sesiapa :)

pakcik mak cik tak pernah dilupa.dlm doa sentiasa ada.cuma kita jarang jumpa,
apa nak buat, ade jurang jarak dan masa.terima kasih untuk semua :)

mendidik dan mengajar tugas mu. tak pernah bosan tak pernah jemu. sentiasa memberi ilmu.
untuk sekarang dan hujung hidupku, terima kasih cikgu!!
nak balas saya tak mampu, semoga Allah memberkatimu,saya doakan cikgu sihat selalu.

kawan dan sahabat, tu lah gelaran. kadang2 ketawa kadang2 menangis, tapi aku tak pernah sendirian.
sentiasa berteman. syukur alhamdulillah Dia kurniakan. selalu kongsi ilmu dan pelajaran.
tak pernah kedekut tak keruan. Insyaallah,korang pon akan dapat kejayaan, aku doakan.

(to those who ever teach me about anything, everything, or what ever, aku nak berterima kasih
sangat3 tak terhingga kat korang. thanks . -ntk semua kawan2 yang dah ajar aku pape, nk senarai
nama,byk sgt)

sekian, kategori yang tak tertulis tu sorry, korang sentiasa dalam ingatan :)

No comments: