Tuesday, October 18, 2011

brother salah flat..

Asslamualaikum..
bertambah2 malas rajin pulak aku nak update bila tahun lepas semalam, aku pegi kedai,
bapak aku suruh, mintak beli cili
aku pon pegi lah sambil main-main mesej dengan pakwe  kawan
pastu mase aku nak terbang turun, aku nampk ade sorang brother ni, keluar lif, same ngan adik aku yang baru balik dari beli barang...

lepas tu time aku tunggu lif, dia datang balik, tunggu lif jgak..
eh pehal ni, salah tingkat ke?
selalunye kalau orang salah tingkat, dia msti pergi ke tingkat yang lagi atas,
tapi peliknya brother ni turun pulak..

muke die memang sungguh2 nmpak sedih..
agaknye baru lepas clash ke, frust pasal kerja ke, aku tak tau lah..

aku tak pernah lak nmpak dia baik tingkat aku,
pastu aku pikir, mungkin dalah block kot, yelah, mane tau pening kepala ke ape, sampai salah block,
turun dari lif, die belok kanan,, rumah aku block tengah2..apartment aku ada 3 block je..
so aku pikir dia nak pegi ke block yang sebelah la..

tapi aku tengok, dia menonong je jalan ..
tak tau lah dia nak pegi mana,, tapi menghala ke apartment lain..
haha mesty kelakar kan, kalau salah apartment, dah lah apartment depan tu warne die lain..
berpagar lak tu,
kalau setakat salah block x pe gak..

entahlah mungkin mmg rmh dia sama tingkat ngan aku, aku je yang tak perasan dia wujud sebelom ni, maklum lah, kan ramai orang, kat sini..
mungkin dia naik sekejap ambik barang, then die pegi kat kereta dia..

k lah. aku hope die tak salah apartment lah,, kalau tak, mesti balik rumah hilang trus pening kepala dia sebab gelak tergolek, sbb salah apartment,, tak pernah aku tgk org salah apartment.ntk infi je la, brother tu cina

jangan gelak kan dia,,

No comments: