Sunday, June 19, 2011

Akhir Zaman

Assalamualaikum...
hari ini aku makan banyak...

statement kat atas tak de kene mengena ngan entry kali ni..

Akhir zaman, ramai yang kata kita ni, umat akhir zaman...
apa tanda2 nak kiamat? ermm.. takut lah, nak cakap...
----> anak kulikan mak ayah
----> perempuan lebih ramai dari lelaki...
----> banyak gempa bumi
yang aku takut sangat2 sekarang ni, ramai lagi manusia yang masih belum sedar termasuk aku sendiri walaupun Allah dah tunjukkan petanda2 tu semua...
kenapa ? sebab dajjal belum keluar ye?
ermm...
sebelum ni, satu dunia digemparkan dengan ACEH, tsunami besar dan gempa yang berlaku di aceh,
kemudian kedengaran pula di kaca-kaca TV, berita tentang gempa sana, gempa sini, ombak besar sana,ombak besar sini, tapi tak terlalu kecoh,,
lepas tu, sekali lagi, satu dunia dikejutkan dengan keadaan Jepun yang tersangat menakutkan dan menyedihkan.. tsunami besar, gempa bumi, danpencemaran udara teruk...

Sekarang, CHINA.. Ya Allah, takut nye,, cina dilanda banjir,

jap, sebelum tu, selain dari cina, gempa yang turut menggegarkan KL, kl tu kat mana wey? kat malaysia tu, takut hoi.. harap-harap nye, malaysia tak de lah kene ape-ape bencana yg terok mcm negara luar, and doa-doa kan lah dunia ni aman, dari segala bencana..

dengar cita, beberapa negeri akan tenggelam, menjelang tahun !@@#$%@# arh!! x ingat, tahun bila.... rasenye 2020 kot, aku rasa, negeri2 yang dekat ngan laut...

gemookk dah aku ni sekarang    shht  jgan kasi tau org,, hehehe

3 comments:

syrupmasin said...

adoii..mcm2 sekarang..

Raden said...

sy bukan la ank yg kulikan mak ayah..sy ank yg bayek

nur zalfa afra said...

syrupmasin : a'ah, mcam2 sekarang...

Raden : hehe bgus2 keep it up..