Saturday, February 19, 2011

pergi seminar penulisan

assalamualaikum
inaaz semalam pergi ke seminar, untuk penulisan di petaling jaya.. under pts..(segala pembayaran ditanggung penuh :nur nazatul balqis:)
sangat menyeronokkan,kerana diajar cara2 memasarkan, dan banyak lagi


yang memberi ucapan, daripada En. Fauzul Naim Ishak,En Zamri Mohamad, dan Kak Ain/ pn.Ain Maisara..


lebih menyeronok kan,, inaaz dapat novel aku mahu saiz S,, dari kak ain,, by hand lagi tau,jangan jeles....
walaupun inaaz dah ada novel tu, tapi ia pemberian kak Ain,,lain dengan beli sendiri..hhihi





ni haa,,lupa nak mintak tanda tangan


nasihat En. Zamri,, buat entri,dengan mengguna kan bahasa melayu sebenar,jangan pendekkan,jangan ubah..
korang! ingat sonang kah? dia boleh lah,, ni haa sedang mencuba tapi ayat tak boleh blah,, dah macam budak pineng aku baca entri sendiri ni haa..

4 comments:

adan said...

still ingin mencuba guna ayat bahasa melayu sebenar.. tapi,xboleh.. kahkahakh

nur zalfa afra said...
This comment has been removed by the author.
adan said...

gelak untuk diri sendiri la.. sebab bahasa melayu saya xbetul.. mesti ada shortfont..

nur zalfa afra said...

ouh,, bgus..hihihi