Monday, November 22, 2010

AKU sebenar nya

dr lahir,, smpai lah aku 10 taon,, aku tinggl ngan nenek,,
aku ni mmg bdk nakal lahh,, buat pengtahuan korg,,yg X knal aku dgn lebeyh dkt, kat sini aku mau cite..
erm..
aku slalu pnteng skolah,, lg2 sklh agama,, 
1 hr tuh,, minx izin nnek,, nak ponteng skolh agama,, nnk tak bg,, " sbb sbelom tu dah ponteng dekat seminggu" pas2 aku ni punye lahh nakal nye,, pegi mnyorok kat dlm kereta buruk,, ( sbb excident) "dlm kete tu ade ayam betelok" , dgn berbju sekolah agama,, nnk tak nmpak,, nnk kat dapur.. pastu dah lame gile kat situ,, kepanasan r,, da r busuk plk tuh..
then aku amek basikal,, pegi lalu jln blakang kg,,pusing2 dlm hutan,,(atas dasar ape ntk aku berbuat demikian pon aku dok ler tau,,)maybe sbb dah gelabah sgt
pas2,, aku blik rmh,, ngintai2 kat bwh tangga,, sekali nnk nmpk,, ape lagi,, pecut la lari menyorok blik,, giler r tkut..
pas2,, aku nyorok bwh rumh ,, sementara tunggu bdak2 skolah agama blik,, aku igt nak buat2 cam bru blik skolah laa,,
tetibe TERdgr nnek borak ngn ma cik sbela rumah (dgn suara yg kuat sbb beborak,, tp dduk kat rmah masing2) "phm2 kn sndiri la"
yg aku dgr,, nnk ckp die nmpk jelmaan bwh rumah,, pkai bju putih..
aku punye lah gelakk,, sbb yg kat bwh rumah tu aku,, bkn jmblng ke ape..
then da mse nye ntk bdk sklh blik..aku pon blk..
trus aku tnye nnk,, "nyaie td nyaie nmpk hntu ea,, bwh rumah"?
alamak!! telepas!!
nnk : mne ko tau??
erm aa.  r.. alaa.. adoi.. r mak cik sbelah tu td yg bg tau,,
nnk : ooo.. a`ah,, td nnk nmpk,, die pkai bju putih..




smpai sekarang nnk aku tak tau benda sebenar,, sorryy!!!! tk beniat pon nk buat smpi hntu 2 tu,, hahahhah
NIAT NYE CUME PONTENGSKLH AGAME JE
hahaha
ttap tak btol jugak
N smpai skrg nnk x tau yg aku ponteng sklh agama hari tuh,,m, tp tuh dah hampir 6 taon dulu..eheh 

4 comments:

novembertwelth said...

teng teneng..

nur zalfa afra said...

hahaha.. teng teneng..

Anis Hamizah said...

aq bg tau nyaie nnti..

nur zalfa afra said...

ko jgn carik pasal,, kok ye pon nak bg tau,, aku rase nyaie dah x ingt pon,, pasal tuh