Tuesday, October 30, 2012

SPM dan kawan2

Assalamualaikum.. since SPM is not end yet, so my entry is again, about SPM. :)

ape khabar everyone yang rajin ke blog saya?
eh? if i'm not mistaken, kita ber kau-aku kan?
orite then,
korang ape khabar? sihat? alhamdulillah, aku pon sihat jugak, alhamdulillah. :)
cuma sekarang kalut sikit lah, SPM nak dekat, tulah, cg, mma, abh pesan belajar
dari awal, sejak form4, tapi selalu sangat rasa yang tingkatan 4 tu honeymoon year.
"honeymooon year" tak wujud dalam institusi persekolahan sekolah menengah ni sebenarnya,
sekolah rendah tu yang sebenarnya honermoon year,hmm what to do?
nasi dah jadi bubur, nasib  baik tak hangus,still boleh dimakan :)

hmm surely, rindu kawan2 nanti, semua orang yang pernah tegur or jadi kawan atau sahabat,
aku, sekejap atau lama, rapat atau biasa2, baik atau jahat, bg nasihat atau menghasut, lelaki
atau perempuan, kenekan aku atau protect aku, semua tu dah warnai hidup aku kat sekolah.
happy or sad, it's still will end up with a "separation"..hmm

hari ni, 30th October, lagi 5 hari je nak SPM, tolak sabtu ahad, tinggal 3 hari je sekolah,
makna tinggal 3 hari je "bersekolah"...

entry ni nak bagitau kat semua kawan2 aku, yang aku sayang korang and will miss
ALL OF YOU!! i love you all so much :) *melampau ke smpai buat entry?
tak kot, at least one day when i reread this entry,
it'll remind me that once upon a time, i ever had knew,love and miss you all ,

perlu ke nak senaraikan nama2??
rasa nak, but next time lah, bia name2 tu jd permata dlam peti hati aku, hehe

till here, assalamualaikum warrah matullah, pray me 9A+ for SPM year 2012
and Insyaallah Allah bless you:)

thanks for reading! santai :)

broken english? do i care? yes, but let it be.. :)

No comments: