Monday, May 16, 2011

SELAMAT HARI GURU

Assalamualaikum
macam dah terlambat aje kan, nk say happy teachers day!! but its ok,,
aku malas mau bkk tenet la,
tp tak pe, masih belom habis pukol 12,
CIKGU!! happy hari guru..

terima kasih kerana membuat baju saya,bau macam mama mengajar saya,
*ayat biasa la,
melayan kerenah saya,
*ikut dialog,
sabar je ngan saya, walaupun saya ni, suke buat omwork nakal, selalu belanja  kacau cikgu,
harap cg blh maaf kan dan berkati ilmu yg cg bg
*amek dari entry org
saya sayang cikgu,(x lbh dr mak sendiri)

aku plan,nk tgk reaksi cikgu2 aku,bila dapat mesej aku,pada 8 pagi, ketika mana aku masa tu,di sekolah,bersama mereka,
aku bawak handphone ke?
tak kot, rasenye aku tak bawak handphone, pegi sklh..
macam mane aku buat?
hehe aku "send later"
*sape yg penah pakai phone yg agak lame, sprt nokia 1600, haa adelah, bendaalah send later tu,aku rase phone zaman skrg mcam dah x de ar,

aku terpikir nak guna cara ni,bila ade teringat, zaman "kanak2"*form3
aku set satu mesej,aku set die hantar,mase cikgu tuh tgh ngajar dlm kelas aku,
so aku terang2 nampak cara die baca mesej aku,
dengan muke pelik,
mane x nye,aku tgh elok2 study an, PMR bebb!!
kuikuikui
tetibe ade lak msj masuk,siap ade name lagi

mle2 cg tu x nk tanye, dia pandang je,pastu senyum,
mugkin sbb die pelik,btl ke,tu aku puye nombor, haha
aku gelak aje,,
lastly die tye gak,and btullah tuh aku,
aku kasi lah tau die,aku bt cam ne

*cg kh

No comments: