Thursday, February 24, 2011

khas buat awak

Ni nak bagi tahu, tentang perpusatakaan yang dah banyak berubah

dari suram, ke banyak warna,

dah macam tadika

ni bahagian luar library,

hasil tangan librarian dan pelajar yg baik hati,hehe
(kebanyakannya chinese dan indian )
ini pula kerja yang senang,
kitorang buat,,tampal2 jer..
hihihi
ha ni pun bahagian luar

pesanan : rindu lah... datang la sekolah bukit jalil, boleh jumpe


10 comments:

adan said...

sekolah saya dulu tak pernah ada perpustakaan macam ni.. hehehe

nur zalfa afra said...

kahkah ye ke?
erm.. sbb ketua pengawas nye adan kot,, pasal tu lah,,
cuba kalau inaaz yang jadik ketua pengawas pss kat sklh tu.. mesti ada,,sume niyh..
'kahkah

adan said...

hahaha.. perasan je...

miSsh chiOrikA said...

; lawa nye .

nur zalfa afra said...

bukan perasan,berangan,
kalau tak de angan2, tak kan bejaya,
tapi bukan setakat angan2 mat jenin laah..

nur zalfa afra said...

missh >>hehe,, tu lah,,
apeyang penting?? kerja...sama!! hahaaha

adan said...

ok la tu... hahaha.. tak salah berangan kan..

nur zalfa afra said...

a ah...tak salah...kahkahkah...

fara gedik said...

tgk laa spe askar2nyer...hehe

nur zalfa afra said...

haha.. ceh2 nak gak kasi tahu..haha