Wednesday, January 5, 2011

Cikgu baru,,, cikgu kelas??? urgh!!

walaupun ckgu "Man" tu dah dua hari,tp aq nak kaitkan dengan No1 gak sebab sekarang org dok kecoh pasal gagasan 1Malaysia ann
SO!! 1 kelas 1 class teacher..haha name cikgu tu bukan MAN sbenar nye.. ikut suke aku je nak sebut.. esok aku tnye la nme die,,masuk kelas x introduce him self langsung

OK lah aku mula kan cite sbenar nye
yg aku tau,cikgu tu dah hri kat sekolah kami tp hri pertama menjadi guru kelas aku..

bengkek gile bila minggu pertama,dah kene stay
luar pagar sbb dtg lmbt?? erm..pertama kali kenal cikgu baru,, dah kene saman ngan tulisan LEWAT kat kedatangan kelas...

bestkan??








1st day pulak cikgu tu masuk kelas kitorang,,
Anyway : tdi balik time tunggu bas
HUJAN!!
bas dah sampai..tp jauh lg
aku sempat main sampan kertas kat air mengalir, "OUH SO SweeT!!!" yg sgt lah deras di dlm
lekukan kecik depan bus stop..kerana hujan YG sgtlah lebat...

No comments: