Wednesday, January 19, 2011

cara2 pulih

rindu? mcm mne nk lpe kan kwn kte? anis! she`s my f.forever.. even khai and others also.. tp highlight kat anis la ye, die nk pindah..insyaallah next month ,,, :'(
gmbar tu x de kne mngena
ermm tetibe rindu kat farieza and anis,,(tp anis x pndh lg)

td ustaz bg cara2 ntk tak mudah lupa,
1: jgn makan asam/benda yg msam (kecuali klu kami mngandung,die kate,ok) "apelaa"
2: jgn baca tulisan kat nihsan tu,smpai habis,stakat tau je,ckup
3: kne bce quran bnyak2
4:makan kismis
(eh x sangka lak aku leh igt,, aku ingt kan aku dah lupa,"nasihat"ustaz td)

so,,kte kne tebalikkan la,ape yg die x kasi bt tu kan..
* supaya dpt lupakan rase rindu kat best friend

1: mkn asam/bnda msm
2:baca tulisan kat situ berkali2,
3:BACE QURAN BANYAK2   (yg ni jgn nak tebalik kan,)
4:jgn mkn kismis

@ - tp yg ustaz ckp tuh,lebih kpd spya x lupe pelajaran, blh gune ntk nk lupakan org ke?? erm..
pikir pikir

asal?? chomel?? gmbar ni pon x de kne mengena,, 
-ni adik sdare aku-

2 comments:

hawiz said...

betol tu..dulu time skola amalkn gak..skrg dh tak..huhu

nur zalfa afra said...

hehe.. mkn asam tuh mmg sdap ar kan,,
cume yg musykil nye, baca nama kat batu nehsan tuh btul ke blh mnyebabkan lupe