Wednesday, December 22, 2010

kebahagiaan terserlah..huuhu 23 december 2010

waa waa waa


best3!! result ok,, erm,,janji ngan kawan,, nak pegi sesame,,, tp call2 balik,, die pegi ngan ntah sape tah..
pape lahh..
timu tuh tunggu bas sesorang,, dh la bas lambat.. time2 aku nak cepat lahh,, bas lambat.. ape lah pak cik rapid ni,, x tau ke,, hari ni hari ape??

akhirnya bas sampai jugak..hiihhi..alhamdulillah..bedebar!!! makin kuat..ngee~
sampai sekolah.. anis ckp,, sampai pagar,,msj die,, tp dah ade org lain msj aku,, mne dan,, nk msj anis,,..ahh x kesah laa..
msuk dlm...mne anis ni,, tercari2 ...erm..hahaha pastu dgr suara anis,, NAZ!!!
oyeah!!thats great!! anis bwk aku gi tmpat nk ambik result..beratur..smpai masa...
tgk.. waahhh alhamdulillah..syukur..sume pas
anis cerita..sebelum aku smpai.. die punye lah happy tgk result.. die pegi lompat tangga depan dewan terbuka... kan dah sakit,,kaki tu...hahahhahahahhahahhhahahaahh sbenarnye kesian,, tp die dah bagi izin gelak kan die,, ape lg,, gelak la..
lps dr tu.. kitorangdah jumpe ckg2 sume,, kitorg klua dr skolah,, lepak kat bus stop depan skolah rendah,, tetiba umi anis call..die ajak kitorang gi the store..waa suke2.. msj mama,, and mama bg,aku ikut,, ber ++ lah aku suke..
jln2..kami beli eskrem,, ika/umi anis (x tau nk ckp sape yg belanje,,22 lah senang) ,, lebih kurang cam tu la..
hari yg menggembira kan,, klua ngan anis,,memang sesuatu yg sgt aku nak..
haha.. siap men suap2 lgi..ikut hti nak jer main tenyeh2 aiskrim kat muka,,tp krg membazir pulak (hihi anis,,sorry,,aku ade niat jht)
setelah itu... balik..
happy sgt!!! thanks umi,,coz benarkan kitorang ikut gi the store..selama ni,, x suke gi the store,,anis punye pasal,,suke3!!

No comments: