Tuesday, November 30, 2010

malaikat?? isn`t it??

story nyaie gak niyh,,
 lame x jumpe dok borak2,,
 skali dpt dduk ngan nyaie lame2 ni,, 
mcm2 la aku tnye

nyaie cite pasal pk cik aku yg lain skit..
skit ape tah
nyaie doa bnyk2,, nyaie ckp,, 
aku ni x de duit.nak anta spital,,
 ape lgi la arn,, dlm doa nye tu,,.

keadaan nye cam ni,,
bile nyaie klua dr bilik,, tkot nye bukn kepalang,,
 tersngt sgt lahh tkut,, bile msuk balik bilik,.ok jer,,
pas2 dlm blik tu lah die berdoa,, knp dgn ank die,,
 sakit ape,, sume..la
pas2 tibe2 dtg seorang lelaki(bkn org tau,,
ntah ape aku x tau,,yg nyaie cite,,''benda'' tu lelaki)
,, dri mne tah nyaie ckp tdi,, x ingt la pulak..
pakai bju putih,, kemeja,, pki tie
pas2 ''org'' tu dtg kat ank nyaie ni,, 
die betinggung cam org nk berak tu,,
patu die pegang kaki pc aku yg skit,,
 dkat 2 ngan buku lali la,, cam tu
pas2 die bla..
sjak dr tu,, ank nyaie yg skit ni,, dah semboh,, 
elok smpai sekarang..

ish seram aku dengor,, ape tu?? malaikat?? klu malaikat,, ok la,, dah x seram

1 comment:

Anis Hamizah said...

"bertinggung macam nak berak"..
bgus nye ayat.. x msg aku pun nak cite..
sampai ati..